Uusi Kurvi Blogi on interaktiivinen media, joka tarkkailee ympäröivää mediakenttää - ja itseään.
Teetimme Igorilla ja Repellä kattavan mediatutkimuksen, joka on kvalitatiivisesti sekä kvantitatiivisesti aukoton sekä täysin objektiivinen ja sitoutumaton. Hallussamme on siis totuus.
Tutkimus toteutettiin yhdysvaltalaisella Google-hakukoneella torstai-iltana. Repe scorasi kymppipussin kukkaa ja Igor pistouvasi vodka-mustaherukka -mixit. Metodina käytimme ns. autosemanttista kertagooglausta, jossa sanapari Uusi Kurvi syötettiin hakukoneeseen. Tulokset olivat musertavat Uusi Kurvi Blogin hyväksi.
Alla näyttökuva testituloksista:
Kuva kertoo enemmän kuin Anneli sunnuntaiaamupäivisin Sankari-baarissa. Uusi Kurvi Blogi on ottanut median kiistattomasti haltuunsa. Kiitämme lukijoitamme, kollegoitamme, sidosryhmiämme sekä mustahattuista miestä. Ensi vuonna laajennamme tutkimuksen skouppia entisestään. Silloin on googlausvuorossa sanakolmikko Uusi Kurvi Blogi.
perjantaina, huhtikuuta 21, 2006
Uusi Kurvi Blogin suuri mediatutkimus 2006
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
2 kommenttia:
Aaaah...näyttökuva.
Hienoa, että laatujournalismin huipentuma kehittyy myös itsetietoisuudessan. Asiasta viidenteen, aika harvoin olen havainnut mainittavan sanan "näyttökuva" muualla kuin manuaaleissa joten kyseinen oli minulle kuin virkistävä tuuli viallisten tietokoneiden maailmasta.
Lähetä kommentti