lauantaina, elokuuta 05, 2006

Korso niinku rokkaa ihan v*tun kovaa!!1

Niinku kaikki ketä ei asu jossai iha persees tietää, ni Korsos o tänä viikoloppun taas Ankkarock. Se o siis sen Merimaan Juden järkkäämä vitu helmi festari, ja tänä vuon siel o ainaki sellasii vitun kovii Suomi nimii ku DJBB, Timo Rautiaine, Amorphis, Sonata Arctica, Ego trippi, Apu lanta, Eläkeläiset, The Rasmus, Poets of the Fall ja Tiktak.

Mä oon ollu siel muutama kerra, ja yleensä sielt o irronnu iha hyvää toosaa, ku sinne kuitenki tulee jengii iha landelt asti, ja landelaisilt ämmilt saa kyl yleensä aika iisisti, ainaki ku o oikeesti kaupunkilaine.
Vittu, kerra ei tarvinnu ku hengaa joku viistoist minee vaan sen yhe muija teltal ja heittää se iso broidille tyylii joku kakkone peeällää, ni se muija otti vaa meitsilt tauluu siel teltas!
Landemuijat on kyl vitu helmii, jos ne ei satu olee jotai järkyttävii palloi.

Tänä vuon mä e kuitekaa mee sinne, ku ei siel oo must mitää kovi hyvii bändei eikä Uusi Kurvi Blogilt saanu mitää vapareitakaa. Ihan vitun köyhää sillee, et me ollaa kuitenki niinku lehdistöö, eli vittu mediaa! Se Lacce ovvaa nii vitu pihi äijä ettei silt mitää irtoo ikinä.
Sillee, mä oisin niinku voinu iha hyvi duunaa jonku raportti tyylise kontribuutio Uutee Kurvi Blogii, mut ei väkisi jos ei kiinnosta!

Mut joo, mä oon kuitenki niinku henkisest isompi ihminen silleen et emmä oikeesti jaksa paljo maindaa, jos ei natsaa jonku kämäse festari ilmaisflabarit. Ommul muutaki tekemist ku rypee jossai vitu mudas joittenki vitu teinipelleje kans.
Eikä siel ees oo mitää hyvää räbäytyst tänä vuan, jote ei vittu vois sillee vähempää kiinnostaa.
Aika monet meijä possen jäbist kyl meni sinne, mut mitä sit? Kyl mä voi iha hyvi olla välil itekseniki. Mä diggaan kuitenki olla iha rauhaski sillee joskus, ja saapahan ainaki imee itte omat budhat...
Eli jos joku teist lukijoist o menos sinne, ja satutte näkee sellasii vitu spedennäkösii wannabe räbä jäbii, ni voitte mun puolest vetää niit dunkkuu iha rauhas.
Mua ei vittu kiinnosta.

2 kommenttia:

Käyttäjä vaihdettu kirjoitti...

Hitto, tuli yht'äkkiä tunne, että joku saattaisi luulla Nothingmanin sydänverellä kirjoitettua kontribuutiota ns. murrepakinaksi. Tästä ei ole kyse. Uusi, nouseva kaupunkikulttuuri etsii itseilmaisun rajoja. Tästä on hyvä jatkaa.

pässi kirjoitti...

Tuhannet Uusi Kurvi Blogin uskolliset lukijat ovatkin jo pelästyneet. Kontribuoiko Heli Laaksonen seuraavaksi julkaisumme sivuilla?

Ei.